Den är så taktil! Charlotte Ekbom, Bokhandeln Konst-ig
Synnerligen lättläst!! Johan Hallin, Sveriges bästa marknadschef, Lindex
Jag gillade den verkligen! Marie Jungstedt, författare
Hey man… your book’s a scam!…men ganska kul faktiskt.
Fredrik Johansson, Head of EMI Marketing
Allvarligt talat så borde dom flesta böcker se ut så. Bertil Hedén, Storgate AB
Mina djupt kända eloger. Synnerligen uppfriskande som motpol till allt jävla teoretiserande (hur stavas det ordet egentligen?) mungojumbo som branschen älskar att drapera sig i. Heder!
Anders Bursell, Copywriter
Jag har naturligt vis läst den från pärm till pärm. Nu förstår jag äntligen hemligheten med bra marknadsföring. Tack! Helena Hedin Skog, Hedin Bil
Fin bok, tänkvärt grepp och en tankeställare för många av oss som lever på ordsmide.
Sven-Erik Lindstrand, motorjournalist
Riktigt roligt! Tänk vad mycket tänk man inte behöver tänka ;-) Susanne Uddman, Amelia
Kort! Lysande! To the point!
Jag tycker helt ärligt att din bok är den mest seriösa och genomarbetade bok om medieval jag funnit. Den är baserad kommunikationskunskap och erfarenhet av verkligheten.
Kaj Hansson, Mediatransit
Nämen det här är ju helt otroligt. Titta jag blir faktiskt tårögd, på riktigt. Geni!
Hans Wånander, Bonnier Tidskrifter
Jäkligt bra. En kul idé och bitvis väldigt tankeväckande. Bra! Björn Källström, Pizza Hut
Boken är mycket bra. Henrik Zielfelt, Marknadsdirektör Citroën Sverige AB
Många goa sanningar. Arne K Larsen
2007-10-10
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar